Планування центру Сихова

Проект детального планування центру Сихова  розроблено на замовлення Управління архітектури Департаменту містобудування з врахуванням рішень проекту – переможця міжнародного конкурсу на містобудівну концепцію забудови  центру житлового району  Сихів (арх. фірма «Domorinthos»,Греція) у 2008р. В зв’язку із економічною кризою творчий колектив продовжив свою роботу в складі ТзОВ «Укрдизайнгруп» з 2009р.

Житловий район Сихів займає східну частину південно - східного планувального району  м.Львова. З півночі, північного сходу і сходу район огинає Європейський вододіл. В основу формування планувального району й центру Сихова покладена генеральна архітектурно - містобудівна концепція регенерації ландшафту, наявність природніх (заплава р.Зубра) та сформованих  (пр. Червоної Калини) композиційно - планувальних осей.

Громадський центр Сихова розміщений на примиканні вул. Сихівської до проспекту Червоної Калини. Для розміщення об'єктів районного значення містобудівною документацією зарезервована територія площею біля 25.0га.

Територія громадського центру обмежена:

- на сході - проспект Червоної Калини, що частково перерізає центр в північній його частині, на заході – лісопарк "Зубра",  вул. Г. Хоткевича, з південної сторони – вул. Скрипника, частково лісопарк "Зубра".

Функціонально громадський центр включає зони:

- офісно - ділову, зону духовних закладів, територію спортивно - видовищних закладів (багатофункціональний комплекс ПФГ«Росан»), зону культурно - освітніх і навчальних закладів (культурно - освітній центр та гімназія РУМСЗ Східного обряду УГКЦ), комерційно - розважальна зона, житлова зона з об’єктами первинного обслуговування, рекреаційна зона – зона зелених насаджень – аванзона і масив парку ім. Івана  Павла ІІ, лугопарк долинного простору р. Зубра. Всі функціональні зони пов’язані між собою мережею вулиць, доріг, пішохідних алей.

Архітектурно – просторова композиція громадського центру передбачає формування забудови архітектурно – просторовими вузлами – домінантами, в залежності від їх композиційного значення, розташування відносно композиційних осей, розміщення відносно зупинок швидкісного та пасажирського транспорту. Такими домінантами виступають: існуюча Церква Різдва Пресвятої Богородиці ( головна домінанта), проектована каплиця Культурно – освітнього і рекреаційного центру, що акцентує головний вхід в парк; багатоповерховий комплекс готелю з об’єктами обслуговування, що пропонується розмістити в складі спортивно - видовищного комплексу "Росан" та ін.

Передбачена проектом забудова громадського центру підпорядковується принципам:

-  формування структурних містобудівних вузлів в забудові центру на основних композиційних осях з врахуванням візуальних коридорів і архітектурних домінант;

-  виявлення основних природніх  домінант, що відіграють провідну роль у формуванні візуального образу центру;

-  поверховість  фонової забудови  визначається з врахуванням її ролі у формуванні панорами центру і всього житлового масиву з основних видових точок;

-  формування системи закритих і відкритих просторів та локальних домінант, підпорядкованих структурі природного ландшафту міської території.

Архітектурно – просторова композиція громадського центру передбачає формування зовнішнього та внутрішнього ансамблю, що формується в межах осередку  центру вздовж  основної композиційної осі - пішохідного бульвару від вул. Скрипника до головної  площі перед кіно палацом ім. О. Довженка.

Комплекс передбачається забезпечити сучасними лініями транспорту – автобусами, тролейбусами. Запланований розвиток вуличної мережі, будівництво транспортних розв’язок у двох рівнях, будівництво нових ділянок тролейбусних ліній по пр. Червоної калини та вул. Хуторівка до вул.Стрийської. На розрахунковий період у проекті передбачено влаштування нового позавуличного швидкісного транспорту – трамваю на відокремленому полотні у виїмці з влаштуванням 5-ти підземно - надземних зупинок (станцій) вздовж проспекту Червоної Калини ( продовження  трамвайної лінії від вул. Стуса  до перехрестя пр. Червоної Калини – вул.Сихівська /І черга/ та до транспортної розв’язки на вул. Вернадського/ ІІ черга).

Значний ріст парку легкових автомобілів, який позначився за останні роки (300 одиниць на 1000 мешканців), зумовив необхідність влаштування великої кількості багатоповерхових і підземних двоярусних автостоянок  загальною кількістю біля 10 000 машиномісць, що значно покращить ситуацію із забезпечення автостоянками жителів району.

                                                                       ОСНОВНІ ТЕХНІКО - ЕКОНОМІЧНІ  ПОКАЗНИКИ

Території громадських об'єктів  , території комунальних підприємств
20.0

Озеленені території загального користування
61.2

Незавершене будівництво в межах громадського центру 
26 200.0 м.кв.

Торгові центри, пасажі (торгова площа)
14 940.0 м.кв

Культурно - освітні комплекси, спеціалізовані школи
20 320.0 м.кв.

Спортивно – видовищні комплекси  з трибунами на  10 000 місць (сумарно)
46 065. 0 м.кв.

Критий плавальний басейн  50 ? 25м, 25 ?12.5 м 
2 зали на 1 500  а 1000 чол.

Площинні спортивні споруди  
23 850.0 м. кВ

Кількість місць зберігання індивідуальних автомобілів мешканців району
9795  м/м

  • Укрдизайнгруп udg  архітектурне проектування львів пдп
  • Укрдизайнгруп udg  архітектурне проектування львів
  • Укрдизайнгруп udg архітектурне проектування
  • Укрдизайнгруп udg архітектурне проектування
  • Укрдизайнгруп udg  архітектурне проектування львів пдп
  • Укрдизайнгруп udg архітектурне проектування
  • Укрдизайнгруп udg  архітектурне проектування львів пдп
  • Укрдизайнгруп udg архітектурне проектування
  • Укрдизайнгруп udg  архітектурне проектування львів пдп