Проект детального планування центру Сихова розроблено на замовлення Управління архітектури Департаменту містобудування з врахуванням рішень проекту – переможця міжнародного конкурсу на містобудівну концепцію забудови центру житлового району Сихів (арх. фірма «Domorinthos»,Греція) у 2008р. В зв’язку із економічною кризою творчий колектив продовжив свою роботу в складі ТзОВ «Укрдизайнгруп» з 2009р.
Житловий район Сихів займає східну частину південно - східного планувального району м.Львова. З півночі, північного сходу і сходу район огинає Європейський вододіл. В основу формування планувального району й центру Сихова покладена генеральна архітектурно - містобудівна концепція регенерації ландшафту, наявність природніх (заплава р.Зубра) та сформованих (пр. Червоної Калини) композиційно - планувальних осей.
Громадський центр Сихова розміщений на примиканні вул. Сихівської до проспекту Червоної Калини. Для розміщення об'єктів районного значення містобудівною документацією зарезервована територія площею біля 25.0га.
Територія громадського центру обмежена:
- на сході - проспект Червоної Калини, що частково перерізає центр в північній його частині, на заході – лісопарк "Зубра", вул. Г. Хоткевича, з південної сторони – вул. Скрипника, частково лісопарк "Зубра".
Функціонально громадський центр включає зони:
- офісно - ділову, зону духовних закладів, територію спортивно - видовищних закладів (багатофункціональний комплекс ПФГ«Росан»), зону культурно - освітніх і навчальних закладів (культурно - освітній центр та гімназія РУМСЗ Східного обряду УГКЦ), комерційно - розважальна зона, житлова зона з об’єктами первинного обслуговування, рекреаційна зона – зона зелених насаджень – аванзона і масив парку ім. Івана Павла ІІ, лугопарк долинного простору р. Зубра. Всі функціональні зони пов’язані між собою мережею вулиць, доріг, пішохідних алей.
Архітектурно – просторова композиція громадського центру передбачає формування забудови архітектурно – просторовими вузлами – домінантами, в залежності від їх композиційного значення, розташування відносно композиційних осей, розміщення відносно зупинок швидкісного та пасажирського транспорту. Такими домінантами виступають: існуюча Церква Різдва Пресвятої Богородиці ( головна домінанта), проектована каплиця Культурно – освітнього і рекреаційного центру, що акцентує головний вхід в парк; багатоповерховий комплекс готелю з об’єктами обслуговування, що пропонується розмістити в складі спортивно - видовищного комплексу "Росан" та ін.
Передбачена проектом забудова громадського центру підпорядковується принципам:
- формування структурних містобудівних вузлів в забудові центру на основних композиційних осях з врахуванням візуальних коридорів і архітектурних домінант;
- виявлення основних природніх домінант, що відіграють провідну роль у формуванні візуального образу центру;
- поверховість фонової забудови визначається з врахуванням її ролі у формуванні панорами центру і всього житлового масиву з основних видових точок;
- формування системи закритих і відкритих просторів та локальних домінант, підпорядкованих структурі природного ландшафту міської території.
Архітектурно – просторова композиція громадського центру передбачає формування зовнішнього та внутрішнього ансамблю, що формується в межах осередку центру вздовж основної композиційної осі - пішохідного бульвару від вул. Скрипника до головної площі перед кіно палацом ім. О. Довженка.
Комплекс передбачається забезпечити сучасними лініями транспорту – автобусами, тролейбусами. Запланований розвиток вуличної мережі, будівництво транспортних розв’язок у двох рівнях, будівництво нових ділянок тролейбусних ліній по пр. Червоної калини та вул. Хуторівка до вул.Стрийської. На розрахунковий період у проекті передбачено влаштування нового позавуличного швидкісного транспорту – трамваю на відокремленому полотні у виїмці з влаштуванням 5-ти підземно - надземних зупинок (станцій) вздовж проспекту Червоної Калини ( продовження трамвайної лінії від вул. Стуса до перехрестя пр. Червоної Калини – вул.Сихівська /І черга/ та до транспортної розв’язки на вул. Вернадського/ ІІ черга).
Значний ріст парку легкових автомобілів, який позначився за останні роки (300 одиниць на 1000 мешканців), зумовив необхідність влаштування великої кількості багатоповерхових і підземних двоярусних автостоянок загальною кількістю біля 10 000 машиномісць, що значно покращить ситуацію із забезпечення автостоянками жителів району.
ОСНОВНІ ТЕХНІКО - ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ
Території громадських об'єктів , території комунальних підприємств
20.0
Озеленені території загального користування
61.2
Незавершене будівництво в межах громадського центру
26 200.0 м.кв.
Торгові центри, пасажі (торгова площа)
14 940.0 м.кв
Культурно - освітні комплекси, спеціалізовані школи
20 320.0 м.кв.
Спортивно – видовищні комплекси з трибунами на 10 000 місць (сумарно)
46 065. 0 м.кв.
Критий плавальний басейн 50 ? 25м, 25 ?12.5 м
2 зали на 1 500 а 1000 чол.
Площинні спортивні споруди
23 850.0 м. кВ
Кількість місць зберігання індивідуальних автомобілів мешканців району
9795 м/м